Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av Anne-Sofie - 28 augusti 2009 01:30

Anna Ternheim´s låt som jag lade in för ett par dagar sen är så otroligt fin...lyssnar på den varje gång jag går in här och bloggar.


Är fortfarande vaken fast klockan är halv två, har suttit och sytt hela dagen, varit totalt i min egen lilla värld och nu känns det knasigt att gå och lägga sig. Jag har ju precis mentalt vaknat, haha=)

Imorgon ska jag sätta in bild på min senaste "kreation"=)


Det är lustigt, jag har alltid trott att det är tråkigt/att jag inte kan sy och så visar det sig vara fantastiskt roligt! Tänk vad mycket tid jag har slösat! Men nu jävlar ska jag lära mig. På lördag ska vi åka till ikea och en tygaffär här i U, då ska jag köpa på mig mer tillbehör och tyg.


Lite Miss Li



Ovido - Quiz & Flashcards