Direktlänk till inlägg 21 juni 2009

Sådär ja!

Av Anne-Sofie - 21 juni 2009 22:50

Nu är arbetsveckan avklarad! Hehe=) Ledig fem dagar sen jobbar jag hela nästa helg igen.


Det gick riktigt bra på jobbet idag! Förutom att jag försov mig lite då, men...

Middagen var roligast att fixa, gjorde en sommrig buffé med olika sillar, rökt lax, färskpotatis, potatissallad, silltårta, ägghalvor och annat smått och gott. Till efterätt blev det "exotisk" marinerad fruktsallad med grädde. Det blev glada miner hos mina gäster=)


Idag har Lillan flyttat till en bantar-hage. Hon går på strikt diet och jag förväntar mig att hon skall tappa 80-100kg under en inte allt för avlägsen framtid. Slå det om ni kan! ;) Där var det dock inga glada miner när mini-middagen serverades ikväll, haha!


Jag ska ju snart börja rida igång henne igen om jag får ok från vet. Hade tänkt köpa en ny sadel då hennes gamla inte längre passar, men efter noga övervägande har jag kommit fram till att det under inga omständigheter kommer på fråga. Har inte råd helt enkelt, så jag tror jag ska investera i en säkerhetsväst och rida barbacka till jag sparat ihop pengar. Det kan ju iofs dröja ett par år typ, men vad gör man inte. Suck. Det positiva är att jag kommer öva upp en jävla balans, kommer kunna rida som indianerna gjorde förr i tiden, hehe;-) (bilder utlovas!)


Just nu sitter jag och mumsar pommes frites som Sandra friterat, gott gott!

Snart ska jag ta och leta upp nån bra film att somna till sen blir det sovmorgon imorgon!!=D


Kram å gonatt!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anne-Sofie - 12 januari 2011 14:23

Jag har läst en massa den senaste tiden om hur olika organisationer sköts, hur arbetslag kan fungera (och inte fungera), om hur det blivit som det är på dagens arbetsmarknad samt en hel del om uttmattnings tillstånd och sjukskrivningar. Och som jag k...

Av Anne-Sofie - 11 januari 2011 23:34


Nu har jag gjort mig av med den andra "nya" bloggen och går tillbaka till denna ett tag. Tänkte dra igång mitt bloggande igen. Dvs om jag känner att jag har något att skriva nån dag så gör jag det.   Så..vad har hänt sen sist? Oj oj, så mkt har h...

Av Anne-Sofie - 31 mars 2010 12:22

Ni har väl följt med till min nya blogg hoppas jag? Så att ni inte är här och undrar vart jag tog vägen. Var bara tvungen att kika in här och läsa lite. Vad tiden går fort, jag har snart kommit halvvägs genom min komvux termin och bestämt mig för vad...

Av Anne-Sofie - 30 december 2009 21:49

Nu kan ni smygkika på min nya blogg! blogg.annesofienord.com   Den är inte i närheten av att vara färdig och kommer säkert ändra utseende drastiskt, men håll till godo sålänge! ...

Av Anne-Sofie - 30 december 2009 10:49

Jag håller på att flytta. Inte i verkliga livet, det är bloggen som flyttar. Håller på och grejjar och fixar lite, det kommer en länk såfort jag är klar.   Idag är jag ledig, nice. Har lite att stå i.   Förressten, nu har jag aktiverat mitt g...

Ovido - Quiz & Flashcards