Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Anne-Sofie - 10 juni 2009 00:57

Mina försök att vända tillbaka på dygnet har inte fungerat så bra..

Har inte så mkt att skriva egentligen, men måste ju hålla igång så jag inte kommer av mig.


Imorse var vi på Ultuna med mammas häst, återbesök pga fång. Häst skrället ville inte alls åka till farbror doktorn. Vi höll på säkert en halvtimme med att försöka få in henne i transporten, var på så dåligt morgonhumör och så frustrerad att det nästan rök ur öronen på mig. Väl där visade det sig att hon inte är helt frisk utan måste få lite mer tid på sig i sin rehabilitering. Sedan ville hon inte åka hem, så hela proceduren upprepade sig. Dessutom hade vi denna gång publik i form av en massa andra besökare på kliniken, vilket inte gjorde saken bättre direkt...


Imorgon kommer vet. för att kolla Lillan som inte har känts helt fräsch senaste veckan. Förhoppningsvis är det bara bortkastade pengar och onödig nojja, men har en stark magkänsla av att det är något knas med henne. Vi får la se imorrn.


På kvällen har jag varit hos kompisar och käkat sushi, super gott!=D

Sedan satt vi och lyssnade på musik från när vi var "unga". Mycket nostalgiskt!=)


Det här är en av mina favvisar, lite före min tid men riktigt bra! Obs, bortse från den otroooligt töntiga videon *fniss*=)

Ovido - Quiz & Flashcards