Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Anne-Sofie - 24 juni 2009 10:16

Vilken underbar tajming med det strålande fina vädret! Precis de dagar jag är ledig är det sommar=D Man ska ha lite tur ibland också.


Igår var jag på stan och fikade med två kompisar, vi satt ett café på en mysig innergård och åt mackor, drack kaffe och pratade ett par timmar, jätte roligt!

Resten av dagen var lugn. Var ute i hagen och tog kort på Lillan, hon ville inte riktigt posera, men jag fick ett par bilder till slut.

Sent på´kvällen var vi på kvällspromenad, Lillan måste ju promeneras tack vare att hon är "sjuk", men hon är super snäll att gå med. Det är hästhagar runt vägen vi går på och alltid massa hästar som springer och brallar, men hon bryr sig inte ett dugg om det. Det är nästan det bästa med min häst, hon blir inte stressad och flyger i luften för minsta lilla.


Nu sitter jag och väntar på att Sandra ska vakna så att vi kan åka iväg till stranden och sola och bada. Vi ska ta med picknick och sola oss bruna som pepparkakor (eller röda som jordgubbar)


Lillan står i sin bantar hage och tittar drömmande på gräset på andra sidan;-) Sista bilden är från kvälls prommisen.



Ovido - Quiz & Flashcards