Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Anne-Sofie - 25 juni 2009 09:38

Lite bilder från morgonens långpromenad!

Av Anne-Sofie - 25 juni 2009 00:14

Idag har jag skaffat mig en solbränna (med betoning på bränna) på badstranden. Jag och Sandra tog bilen till Wik slott och låg och stekte oss i ett par timmar. Förhoppningsvis avtar den lätt kräft-inspirerade färgen och förvandlas till en snygg gyllenbrun om någon dag.

Imorgon är det spf 20 som gäller!


Till och med Lillan har badat idag. Hon hade nog gärna sluppit, men en gång om året tycker jag nog att man kan stå ut med en dusch...

Hon blev gnistrande ljusfux färgad när man skrapat bort den värsta skiten! (Jag tycker nog att hon har blivit lite smalare också;)


Dagens bilder. Tog lite bilder på Wik slott när jag ändå var där, väldigt väldigt fint där!

Ovido - Quiz & Flashcards