Alla inlägg den 20 juni 2009

Av Anne-Sofie - 20 juni 2009 22:16

Och det känns skönt även om jag är trött som en griiis!=)

På helgerna jobbar man själv hela dagarna, men det är skönt för då får man bestämma själv hur man vill lägga upp dagen. Dock känns det lite fånigt när man sitter på lunch utan någon arbetskompis att prata med. Blir inte så långa raster direkt, haha=)


Men det känns härligt att "komma in i  samhället" igen. Nu väntar jag bara på att pengarna ska börja rulla in och att jag ska hitta en lägenhet med billig hyra som en fattiglapp som jag ska kunna ha råd med.


Lillan´s krav på skötsel är för tillfället minimala (ge medicin och kolla att hon mår bra och har vatten) vilket ger utrymme för en massa slötid. Inte bra. Har blivit beroende av en hästsajt med olika diskutions forum. Det är kul hur frispråkiga och otrevliga människor vågar bli när de döljer sig bakom ett anonymt användarnamn. Är riktigt heta diskutioner där ibland, kul!=) 


Jobb bild! Observera min härligt mintgröna tröja, de mörka ringarna under ögonen samt den allmänt slitna looken. Det är härligt att vara en arbetare igen! ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards