Alla inlägg den 19 juni 2009

Av Anne-Sofie - 19 juni 2009 22:18

Fast med tanke på vädret känns det lite overkligt.


Idag började arbetet igen. Det var helt ok! Idag är det ju rätt bra OB också, så jag kanske har finansierat Lillan´s vet. besök=D


Kom hem vid fem snåret och har ätit massor av god midsommarmat, skjutit burkar med luftpistol (vilket är svårare än man tror!) och suttit och snackat ett par timmar. Var bjuden på fest som jag gärna ville gå på, men med tanke på att jag måste gå upp halv sex imorgon så stannade jag hemma istället med trevligt sällskap. Det har varit riktigt roligt det med! Nu har jag tagit två glas vin och känner mig minst sagt redo för sängen.


Fixade lite med tårtat innan servering, så här blev det!

Av Anne-Sofie - 19 juni 2009 09:11

Jag är så jä*la trött och på dåligt humör idag, sov inte många timmar inatt, så himla irriterande!

Fast jag gick och lade mig i tid så gick det bara inte att sova.


Nu har jag i alla fall matat och släppt ut hästarna och ska börja göra mig klart för att åka och jobba.


Glad midsommar på er alla!

Ovido - Quiz & Flashcards