Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Anne-Sofie - 31 januari 2009 16:03

Av Anne-Sofie - 31 januari 2009 08:47

Har precis kommit in från stallet, har matat och släppt ut fyra hungriga å morgonpigga hästar, tyvärr är jag inte lika morgonpigg som dem så de var lite irriterade och sparkade i väggarna för att jag var sen, haha:)


Den här veckan började i rasande tempo, trodde det skulle bli en sådandär vecka som bara försvann, men runt onsdagen började tiden sakta ner och släpa sig fram i snigelfart. Fredagen var den absolut längsta dan på hela veckan. Har varit så sjukt trött, tror jag måste ta igen en massa sömn nu i helgen.


Har inte gjort så mycket speciellt, i torsdags var jag iofs och hälsade på Therese å Marcus, var mycket trevligt=) Blev bjuden på mat och kaffe och satt och pratade i ett par timmar.


I helgen har jag lite planer iallafall=) Snart ska vi åka iväg till den nya Höök´s butiken som ÄNTLIGEN kommit till Uppsala (för alla er som inte har någon koll så är det en stor kedja med häst butiker)  Att åka till Höök´s var något man drömde å tjatade om när man var liten. Jag tror att Höök´s katalogen var den mest lästa "boken" hos oss när jag var liten.

Sedan blir det förfest hos Åsa sedan utgång (igen!!)

Vet inte vad jag ska ha på mig, är inte van att klä mig i snygga kläder... Det är faktiskt så att jag till vardags aldrig har snygga kläder..på jobbet har jag kökskläder, sedan har jag stallkläder på mig på kvällen och all tid däremellan är bara en transportsträcka (i bil) mellan hem-jobb-stall-hem och då känns det väldigt onödigt att va snygg då ingen annan ser mig, haha=) Är liksom inte värt besväret.

Men ikväll vill jag vara snygg så jag får väl leta fram nåt hemma.


Skriver mer senare, god morgon på er!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards