Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Anne-Sofie - 10 januari 2009 23:17

Lily Allen är en av mina stora favoriter just nu!!

Har pimpat bloggen lite, och ja-sitter hemma en lördag kväll..så blir det när man inte håller i slantarna som man ska=( F-n vad jag ska ta igen det här nästa månad!!!=D

Av Anne-Sofie - 10 januari 2009 22:22

Min senaste=) Har inte målat på vääääldigt länge så skratta inte, haha=) Övning ger färdighet ni vet..

Av Anne-Sofie - 10 januari 2009 18:11

Äntligen har jag städat ut julen, blev fint men lite tomt! Är grymt sugen på att åka till IKEA för lite vår shopping!

Passade på att göra en riktig storstädning hemma oxå så nu är det rent och fint och luktar ajax, min favorit doft!=) Gillar att städa, knäppt nog och älskar när det är rent!


Äntligen är det helg! Jag tyckte det var apjobbigt att jobba tre dagar, jag undrar hur jag ska överleva nästa vecka. Men det är ju semester igen om sisådär ett halvår och det går ju fort *ironisk*.


Igår var Jag och Malin ute på sen kvällsridtur med våra "monster". Lillan och Nikke är annars rätt så lugna, sansade och väluppfostrade hästar, men efter vintervilan har det fått lite mer "gnista" skulle man kunna säga=)

Vi hade kommit en bit då båda kusarna helt plötsligt tvärstannade och blev stela som pinnar. Man kunde nästan höra pulsen och de ryckte i benen på dem då de helst ville fly för livet. Vi stod så där ett tag och försökte se vad de var rädda för då Nikke helt plötsligt bestämde sig för att det nog var säkrast att lägga benen på ryggen och och dra hemåt. Konstigt nog så sprang han baklänges första biten tills han kolliderade med Lillan som fick panik och tvärvände hemåt i galopp. Vi fick dock stopp på dem ganska snabbt och kunde vända om igen. Det visade sig att de varit rädda för en kille som var ute och gick med sin hund *suck* Resten av ridturen fortsatte i samma anda men vi tog oss hem till slutl. Det saknas verkligen inte spänning i vardagen iallafall, hehe=D



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards