Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Anne-Sofie - 7 januari 2009 22:24

Så var det dags igen! Allt som behövs är en ledig stund och en liten slant kvar längst ner i plånboken och vips-AnneSofie har färgat håret lite mörkare!!

Har alltid fixat å trixat själv, nu är det mörk hår som gäller men har varit blondin i lååånga perioder. Svårt att säga vad som känns bäst. Mörkt är ju lite roligare för det går att färga lite oftare och ser inte så slitet ut.


Well well, nog snackat om mitt hår och sådana ytliga saker. jag har VIKTIGA saker att tänka på nu! Har fått ett erbjudande om att ta över och driva restaurangen jag jobbar på. Stort beslut men samtidigt väldigt lockande och skrämmade. Jag vet att jag kan fixa det, men är så otroligt mkt att sätta sig in i om man ska starta upp företag. Det här kommer jag skriva mer om senare.


Nåt jag legat och funderat på nu när jag inte kunnat sova de senaste nätterna är nyårslöften (ja, jag vet att nyår redan har varit) men bättre sent än aldrig eller hur?! Så här kommer mina!


Ska börja träna igen (klysha, jag vet, men men)


Ska börja cykla till jobbet igen, en sträcka på ca 6-7 km enkel resa


Ska premiärtävla med min häst Lillan


Äta mer sådant som är bra för kroppen och inte så mkt skräp som det tyvärr blir nuförtiden (jag var väldigt duktig på detta med nyttig mat förut)


Söka en utbildning till nästa vår som jag väldigt väldigt gärna vill gå


Sedan är det även en del viktiga beslut jag måste ta och val jag måste göra ganska snart, kan gå lite hursomhelst med det där men jag brukar ha lite tur ibland faktiskt=)


Men det viktigaste jag kom fram till under mina sömnlösa nätter är att året 2008 som delvis (måste säga att det var bra ibland oxå:) var ett otroligt jobbigt skit år för mig äntligen är slut och det är dags att sätta punkt för allt tråkigt som hände och börja om på nytt!

Glömma, förlåta (och gå vidare?) med allt vad det innebär. ser fram emot allt roligt som kommer hända under härliga år 2009!=D




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards