Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Anne-Sofie - 25 januari 2009 21:10

Jag har handlat mat och faktiskt tänkt att laga till den här hemma! =)

Handlande för den svindlande summan av 650:-, vilket är otroligt mkt för mig på ett köptillfälle. Har massor med ideer på vad jag ska laga, ska bli riktigt kul! Ska fortsätta blogga om detta. Köpte en sele till lille Putte så han kan börja träna på att vara ute i koppel innan han får gå ut själv. Han blev otroligt förnärmad när han fick selen på sig, nu smyger han omkring runt väggarna och skäms, hihi=) Men han måste ju vänja sig så...

Av Anne-Sofie - 25 januari 2009 15:53

Hade en riktigt rolig kväll ute igår, massor med folk på Hyllan. Märkliga saker började hända redan på bussen in till stan och fortsatte sen tills jag åkte hem. Konstigt men råkar alltid ut för lite skumma människor, fast det är rätt kul trots allt, haha=) Tur att jag är så snäll och inte går in närmare på detta eller nämner ngra namn;)

Jag har ju inte varit ute på länge så tog det lite lugnt med drickat men är ändå rätt bakis idag, konstigt..


Tills nu har jag kollat på tre filmer, den bästa var helt klart Righteous kill med Pacino och De Niro, den kan jag rekomendera!! Har fortfarande inte käkat lunch och går med morgonrocken på mig. Dags att vakna till liv nu och göra nåt vettigt kanske.


Kanske skriver mer ikv om nåt skoj händer.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards