Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Anne-Sofie - 24 januari 2009 22:06

Lite oplanerat sådär så blir det utekväll ikväll! Fick lite bråttom, men efter lite smink å fix me håret e jag redo!!=) Här är lite "före" bilder, om jag orkar kanske det blir "efter" bilder oxå, hehe=) Nä nu måste jag hinna va lite social och hitta nåt här hemma man kan dricka!

kramis

Av Anne-Sofie - 24 januari 2009 15:30

Jag har shoppat!! Böckerna iaf, skorna drömmer jag bara om änsålänge, men fyller ju år om en månad så....*blink blink*

Köpte även pelargonsticklingar som skall bli fina och stora lagom till sommaren!


Tog en sväng till Gränby och fönstershoppade, blev tok-inspirerad att köpa kläder, är så jävla less på mina gamla trasor=( Vill ha nytt!! =D


Nu ska jag lägga mig i sängen med en kopp kaffe och några chocolate chip cookies och läsa lite i nån av böckerna! Mysigt =)  

Av Anne-Sofie - 24 januari 2009 09:22

Äntligen helg, och jag har redan varit ute och tagit ut hästarna och ätit frukost. Ganska skönt att inte sova bort halva dagen. Nu ska vi snart iväg och shoppa lite (lönen ligger å bränner i plånboken, haha=)


Har fortfarande inte snusat, går bättre å bättre för varje dag. 


Skriver mer och roligare senare!


Kram på er

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards