Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Anne-Sofie - 11 januari 2009 19:41

Jag har snöat in lite på youtube, haha, men den här låten är nog kanske min absoluta favorit nånsin=D


Har varit en bra söndag hittils, ätit godis, somnat till film, ätit godis igen och har bara tagit det lugnt. Så nu har jag lagrat lite kraft och energi till arbetsveckan. Snart blir det filmkväll och sen somna tidigt!

Av Anne-Sofie - 11 januari 2009 12:22

En hel ledig söndag framför mig och jag kan inte bestämma mig för vad jag ska göra med den! Förslag någon?? Har inga pengar jag kan spendera så det måste vara ngt som är gratis=)


Har ju redan städat hemma så det behövs inte. Har fixat klart i stallet.


Det här skulle jag vilja göra:


Åka på shoppingrunda med ngra tusen på fickan att göra av med=D

Gå på bio

Gå ut å äta god mat och dricka vin på nån lyxig restaurang


Men det får väl bli nångång i framtiden när jag blir rik=)





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards