Alla inlägg den 28 april 2009

Av Anne-Sofie - 28 april 2009 22:38

Min stund av ohämmad shopping är över. Har en lite obehaglig baksmälla och ångest, men har egentligen inte köpt ngt jag inte behöver. Har fixat bilen, köpt sadel, betalat avgiften för ridbanan, betalat räkningar och gjort mig skuldfri. Och det känns bra.


Har blivit lat på senaste tiden, dagarna går fort. Förstår inte hur jag hann jobba förut. Har ett omättligt behov av att sova och vila, skulle kunna sova hela dagarna.Är väl ett års hårt jobb och senaste tidens turbulens som tar ut sin rätt. Rätt skönt på sätt och vis, är inte alla som får en chans att återhämta sig.

Det negativa är att inspirationen till att göra något har försvunnit den med, skulle helst titta på film hela dagarna och slippa bry mig om nåt. Ingenting känns speciellt roligt. Eller tråkigt heller för den delen.

Fick tvinga mig själv att gå ut och rida idag. Lillan är så snäll och duktig, men rätt otränad så det ligger mkt jobb framför oss om vi ska tävla nångång snart.


Har föressten hört rykten om att det finns en bostad jag ev har en chans att hyra, hoppas att det kanske leder till nåt!=)


Hittade några gamla favoriter på youtube=)

Ovido - Quiz & Flashcards