Alla inlägg den 18 april 2009

Av Anne-Sofie - 18 april 2009 15:21

Denna har jag lyssnat på många mååånga ggr i bilen, kan den typ utantill, hehe

Speciellt lady sovereign´s bit i början gillar jag=)

Av Anne-Sofie - 18 april 2009 07:20

Klockan är inte ens halvåtta och jag sitter redan uppe vid datorn med kaffekoppen bredvid mig. Det är ju lördag och idag skulle jag ha fått sovmorgon, behöver inte ta ut hästarna heller.


Igår hände samma fenomen, men då var klockan bara sex.

 Men det finns en skyldig till detta....Putte. Katter är ju somsagt nattdjur och det verkar som de även tycker att det är mest passande att utföra sina behov på natten/morgonkvisten och då jag pga boende i kappsäck har kattlådan i samma rum som jag sover i går det inte att undvika att höra det frenetiska krafsandet i lådan, kattsanden som flyger ut över halva golvet samt den fruktansvärda stanken.. Är faktiskt så illa att det inte går att somna om efter den upplevelsen.Så här sitter jag!


Vet inte vad jag ska göra med hela dagen. Solen skiner men sticker man ut näsan utanför dörren fryser den nästan till is. Blir det varmare mot lunch ska jag nog sätta mig i solen med en kopp kaffe och en bok.

Kanske blogga lite? Det är lite torka på händelse-fronten här just nu så har inga fantastiska revolutionerande saker att skriva om, haha=)


Nä nu ska jag surfa lite och dricka upp mitt kaffe, vi höres senare!

Ovido - Quiz & Flashcards