Alla inlägg den 26 april 2009

Av Anne-Sofie - 26 april 2009 23:26

Av Anne-Sofie - 26 april 2009 14:19

Gårdagen:

Vaknade sent, red en sväng. Hästarna var ännu latare än dagen innan. Åkte och firade en kompis 30års dag, mkt trevligt med väldigt god smörgåstårta och chokladtårta. Skyndade mig hem för att snabbfixa mig, missade bussen men tog bilen och gasade in till stan igen för middag med ett par andra kompisar. Var otroligt mysig restaurang med god mat, väldigt trevligt. Åkte till Malin och hämtade upp henne och Gabbe och åkte tillbaka till stan. Gick in på krogen. Kände mig gammal, var nykter, musiken var sisådär men hade trevligt sällskap med mig. Åkte hem efter ett, skönt att kunna ta bilen hem. Somnade.


Idag har jag tagit sovmorgon och städat lite.

Gårdagens snabbfixade outfit. Var stressad och skakig på handen därför blev det lite suddigt=)

Ovido - Quiz & Flashcards