Alla inlägg den 23 april 2009

Av Anne-Sofie - 23 april 2009 22:14

Vilken lyxdag jag haft=) Sovmorgon, sen åkte vi till Höök´s där jag och syrran impuls köpte varsin sadel (helt sjukt, haha) sen fick jag bilen igenom kollad och däcken bytta. Tyvärr visade det sig vara hål på avgasröret och en bromsskiva måste bytas, men det ska vi fixa nästa vecka! Nu på kvällen har vi varit på Gränby och shoppat lite, jag fönster shoppade mest, köpte bara en sommrig tygblomma att ha i håret (mitt hår är lite "otvättat" på bilden, är tänkt att vara lite rufsigare med mer volym)


Ska bli kul att prova sadeln på Lillan imorgon, hoppas den passar. Hon gillar inte riktigt sadeln jag har nu. Har en gammal Stubben dressyr som är som en planka att sitta på och den nya är mkt mjukare så håller tummarna nu att Lillan inte är för tjock över ryggen=)


Blomman och så här trött var jag efter en lång dag av shopping=)

Ovido - Quiz & Flashcards