Alla inlägg den 14 april 2009

Av Anne-Sofie - 14 april 2009 21:55

Måste bara lägga in finaste låten just nu=)

Av Anne-Sofie - 14 april 2009 21:45

Egentligen är jag "mellan" allt möjligt, mellan bostäder mellan ja...typ allt häger lite i luften just nu. Lite obehaglig men samtidigt spännande känsla.


Dagen började med frukost på stan med ett par kompisar, vi hittade till en mysig nation som hade superbillig frukost. Väldigt trevligt! Sen var det dags för anmälan som arbetssökande hos arbetsförmedlingen. Gick relativt snabbt och smärtfritt. Sen strosade jag bara omkring i solen på stan ett tag och dreglade över alla snygga kläder, skor och väskor som finns i butikerna...vill ha!!=)


Nu ska jag tillbringa kvällen med att kolla på en massa avsnitt av Weeds, bra serie som jag missat helt tidigare. Skitkul, kan jag verkligen rekomendera! Nästan i klass med desperata hemmafruarna som är min favvo.


Kram på er alla! 

Ovido - Quiz & Flashcards