Alla inlägg den 12 april 2009

Av Anne-Sofie - 12 april 2009 21:10

Har haft fullt upp de senaste dagarna, I torsdags fick jag äntligen hem mina nya fina extensions så då blev det sen kväll hos malin som fick sätta i dem i mitt hår. Jag blev mkt nöjd med resultatet! Blir som ett barn som fått en ny å fin leksak när jag gjort en hårförlängning! =D


I fredags jobbade jag min sista dag, hela dagen gick åt till att städa ur köket. Sju personer höll på i ca 7 timmar innan det blev klart, pust! Men nu är jag ledig på obestämd tid, så det finns gott om tid att vila upp sig.


På fredagskvällen åkte jag till min bästa kompis och hennes familj och drack vin å kollade på film. Sov kvar till lördagen och satt ute i solen och åt lunch tillsammans, mycket mysigt=) Sen blev det påskmiddag hos familjen med massa supergod mat och snaps. Kvällen avslutades på krogen tillsammans med ett par andra kompisar. Även detta var mycket trevligt och kul! Blev ingen jätte sen natt, åkte hem ett tag innan stängning=)


Idag har jag sovit, sovit och sovit. Är helt slut! Var ute i stallet nu på kvällen och borstade fram en fin fux ur ett par lager lera. Hon är fin, min häst Lillan=) Är grymt sugen på att sätta igång å träna och rida långa härliga kvällsturer i skogen igen!


Mitt fiiiina hår=) 

Ovido - Quiz & Flashcards