Alla inlägg den 27 december 2009

Av Anne-Sofie - 27 december 2009 20:45

Ännu en helg av arbete avklarad. Har gått riktigt bra, är inte lika trött när jag slutar som jag är på mitt "ordinarie" arbete. Det är iofs inte lika långa dagar heller. Bara åtta timmar, hehe=) Men snart börjar skolan och då blir det ett annat tempo. Kommer bli jobbigare för skallen men lättare för kroppen. Skönt. Behöver lite ombyte.


Nu jobbar jag iaf bara två dagar till sen är jag ledig en dag. Denna dag skall spenderas i shoppingens tecken. Jag skall för ovanlighetens skull ta mig hela vägen in till Uppsala centrum med plånboken full av pengar och spendera dessa på kläder och kanske lite smink. Känns nästan lite högtidligt, hhihi=) Det var väldans längesen jag köpte kläder till mig själv. Ska bli så kul!=D


Nä, sovadags!


juliga kramar


Ovido - Quiz & Flashcards