Alla inlägg den 21 december 2009

Av Anne-Sofie - 21 december 2009 20:11

Vet inte varför, men imorse när jag hörde att Brittany Murphy hade dött kände jag mig så himla ledsen. Så tragiskt och oväntat. Det är nog jag som börjar bli blödig.


Jag vaknade nyss. Lade mig på sängen när jag kom hem runt halv fyra och däckade fram tills alldeles nyss. Nu sitter jag nerbäddad under täcket med en kopp kvällskaffe och kommer nog troligtvis somna inom en timme igen. Jag är trött ända in i själen faktiskt. Genom trött. Skulle behöva nånting kul att se fram emot för att orka igenom de närmsta veckorna.


Skulle vilja ha en klon. Då skulle jag skicka henne till jobbet och själv stanna hemma och bara håva in pengarna. Alt. ha en knapp på huvudet där jag kunde stänga av medvetandet under tiden jag är på jobbet och sedan slå på när det är dags att gå hem. För just nu känns mitt jobb så själadödande trist.


Nä, nog gnällt:)


kram å gonatt

Ovido - Quiz & Flashcards