Alla inlägg den 20 december 2009

Av Anne-Sofie - 20 december 2009 21:55

Så luktar det i min trappuppgång just nu. Mums. Jag kanske borde tjalla för hyresvärden om att de röker som skorstenar inomhus i båda lgh under mig.


Nu är helgen slut. Slut på ledighet. Jag önskar verkligen att jag vore ledig på julafton, det skulle vara riktigt skönt.. Nu jobbar jag istället varje dag fram till ett par dagar in på nästa år. Hoppas jag orkar, ryggen börjar redan säga ifrån.


Visst är det underbart med snön?!!=) Jag hoppas bara att den ligger kvar tills det är dags för vår. Skulle vilja hinna med några snögalopper med Lillan. Och gärna några skridskoturer med korvgrillning.


Hoppas ni haft en bra helg mina vänner:)


Kram

Av Anne-Sofie - 20 december 2009 13:09

Elli sötnos gillar att nosa i snön  

 


Annars har dagen varit otroligt lugn. Men snart ska jag åka och träffa tomten, hehe:)


kramis

Ovido - Quiz & Flashcards