Alla inlägg den 25 december 2009

Av Anne-Sofie - 25 december 2009 12:11

Hej alla ni som läser min lilla blogg=)


Nu har julafton passerat för i år. Det var en mkt bra julafton (förutom att jag jobbade) med jättegod mat (som vanligt) och fina fina julklappar och mysig julstämning. Synd att det är över så fort bara.


Normalt skulle jag ha laddat för utekväll en juldag som denna, men tyvärr jobbar jag imorgon. Jag får spara på krafterna till en vanlig helg istället. Det är minst lika kul att gå ut då=)


Här är julklapparna!


Under granen

 


Så kul, jag och Malin köpte en volumemaster tång till Sandra och hon hade köpt en likadan till mig, hihi=) Om Malin är snäll kan hon få låna den=)

Fick även concealer pennor i olika nyanser (velat ha jättelänge) från Makeup Store, en inpackning från Sachajuan (luktar mums=), en spargris FULL med pengar=), en massa gott godis..

 

..och en snygg tshirt (som nu är min favvotröja)

 


Plus julklapps slant från mormor&morfar=)


Tack allihopa  


Vet inte riktigt om jag ska spara pengarna eller köpa kläder..eller en kamera...eller en ny mobil...eller ja. Vi får se=)


kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards