Alla inlägg den 10 december 2009

Av Anne-Sofie - 10 december 2009 22:09

Jajemänsan! Jag ska för första gången sedan dagis vara lucia, haha=) Det var inte direkt mitt beslut utan jag fick helt enkelt finna mig i det då det inte var någon annan som ville (vågade). Detta betyder att jag måste åka till jobbet aningens tidigare är jag börjar, men vad gör man inte:)


Dessa två lediga dagar har verkligen gjort susen. Jag börjar känna mig som mig själv igen. Inspirationen börjar återvända och jag har planer för nästa år. Och lite annat roligt skvaller om mig själv som jag verkligen inte tänker skriva om här, hehe=) Nu vart ni nyfikna va??  

Dessutom har jag tvättat mig igenom flera lager smutstvätt samt storstädat lägenheten, känns skönt.


Nu ska jag dricka upp det sista av mitt kvällskaffe sedan ska jag lyssna på Nesser´s Kvinna med födelsemärke. Andra gången jag läser den=)


nattinatt!

Av Anne-Sofie - 10 december 2009 13:08

Har verkligen försökt strunta i detta, men nu orkar jag inte längre. Har ingen motståndskraft kvar. Jag är så FÖRBANNAT less på detta skitväder. Samma sak varje dag man vaknar. Grått, dimmigt och regning. Vem kan man klaga hos??

 


Inte ens Elsa vill gå på promenad ute längre

 


Ovido - Quiz & Flashcards