Alla inlägg den 23 december 2009

Av Anne-Sofie - 23 december 2009 21:42

Suveränt god blev den. Precis som förra året=) Men ganska stark...hmmm...har ingen aning om hur hög alkoholhalt det är i den. Finns bara ett sätt att ta reda på det:)


Två stora flaskor glögg

 


Min hemknåpade grankrans med små lampor i. Sitter ovanför köksbordet.

 


En ovanlig syn. Blev så paff av att se dem sitta i samma soffa så jag var tvungen att föreviga ögonblicket. Julstämningen måste ha smittat av sig på djuren.

 


Jag börjar känna mig förkyld. Ska dricka lite glögg sen somna så jag orkar jobba imorgon.


Juliga kramar! Akta er för tomten=)

Av Anne-Sofie - 23 december 2009 14:19

Jo, faktiskt litegrann. Fast nog hade det varit mysigare om jag hade varit ledig över julen, men det får bli såhär i år helt enkelt.


Idag fick jag lön!=D Ganska mkt dessutom. Har precis betalat alla räkningar och satt undan en rejäl slant på sparkontot. Ändå har jag lite kvar, känns sååå himla bra=)


Förresten=) Jag kom in på komvux kurserna jag sökt!!!  Ingen större bedrift egentligen, snarare tvärtom, haha=) Men jag är så fantastiskt lättad och glad. Nu vet jag vad jag ska göra närmaste halvåret. Ingen panik längre:)


Funderar på om jag ska ta bilen in till stan och fixa lite grejjer, men blev lat. Kanske tar det efter jul istället. Ganska skönt att få en lugn dan före dan=)


kramar

Ovido - Quiz & Flashcards