Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Anne-Sofie - 14 februari 2009 21:38

Av Anne-Sofie - 14 februari 2009 16:39

Har jag producerat detta!! *stolt* hehe=) Inte illa för någon som inte har använt symaskinen till annat än att fålla gardiner och byxben med förut.


Förklädet sydde jag på "fri hand" vilket var förvånandsvärt problemfritt och asken är en alladin ask jag klädde in i tyg. Den iden snodde jag från en av mina bästa kompisar. Den blev lite för "gullig", men vad gör det, haha! Kul var det! =)

Av Anne-Sofie - 14 februari 2009 12:39

Blev en härlig tur i snön, jag byltade på mig alla varma ridkläder jag kunde hitta sen gav vi oss iväg. Lillan var jätte pigg och glad och ville helst av allt trava i snabbt tempo hela vägen=)


Nu e jag hemma igen och har tagit med mig min symaskin och lite tyg hem. Få se vad jag hittar på för nåt. Lovar bilddokumentation om jag lyckas få till nånting, hehe=)

Av Anne-Sofie - 14 februari 2009 08:24

Underbart väder idag! Så här fint var det när jag öppnade dörren imorse.

Snart ska jag gå ut och rida i kylan (är ca -14 grader) Nu ska jag dricka kaffe och äta lite frukost=)

Ovido - Quiz & Flashcards