Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Anne-Sofie - 3 februari 2009 21:10

Och det har gått fort! Fortsätter det såhär kommer det bli vår på nolltid!

Har varit riktigt jäkla kallt idag, fint men jobbigt när man måste börja skrapa rutorna på bilen igen, det har jag faktiskt inte tid med på morgonen..inte konstigt att jag konstant kommer fem minuter försent varje dag;)


Om precis en månad fyller jag år, 28...undrar hur det kommer kännas...ungefär som nu antar jag. Har inget planerat änsålänge. Tror inte det blir nån stor fest direkt, men nåt kul ska jag väl hitta på. Har en lång önskelista i huvudet med många omöjliga önskningar, typ ett bra år, en frisk häst(vilket jag redan har, peppar peppar), en storvinst på lotto mm..sen finns det ju såklart materiella saker jag önskar mig med;) 


Har fortfarande inte börjat snusa, jag är riktigt imponerad av mig själv. Är inte ens sugen på nikotin längre. Kanske beror på att jag slutat med socker  och att jag är grymt godissugen. Finns ingen plats i hjärnan för nikotinabstinens. Smart.


Nu ska jag sova tidigt, måste vara pigg imorgon så jag orkar med en lång

dag!

(måste bara sätta in en bild på latisarna här hemma, tänk om alla hade det såhär bra. Detta är vad de gör under tiden jag sliter på jobbet=D

Ovido - Quiz & Flashcards