Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Anne-Sofie - 12 februari 2009 22:40

Jag måste bara lägga in den här bilden på min sötnos putte. Här ser man verkligen vilken tjock mage han har, hihi=)

Av Anne-Sofie - 12 februari 2009 21:14

Önskar att jag kunde trycka på pausknappen till mitt liv och bara lämna allt ett tag och sticka till nåt roligare och varmare ställe. Underbart det skulle vara om man kunde göra så..slippa allt ansvar och allt oroande.

Är lite less på allt nu, är i desperat behov av miljöombyte...

Desutom har jag stressat upp mig så jag har fått grymt ont i magen, var tvungen att sluta tidigt idag, har vilat men det hjälpte inte direkt. Men jag får väl skylla mig själv. Men nu tänker jag lyssna på kroppen och vara snäll mot och tänka på mig själv först och främst för en gångs skull. Varför ska man alltid sätta andra före sig själv? Det måste ju vara nån slags balans i det där med att ge och ta.


Lite bilder: Jag i morse, såhär trött var jag (ser nästan lite läskig ut, hehe) och Putte höll mig sällskap på soffan när jag vilade mig efter jobbet...han har blivit stor och fet (och jätte jätte jätte sööööt)

Ovido - Quiz & Flashcards