Alla inlägg den 30 juli 2009

Av Anne-Sofie - 30 juli 2009 21:40

..är precis vad det är när man får sin lön. Man får ha den ett fåtal dagar, sedan är det dags att skänka bort den bit för bit till diverse tjuvar såsom vägverket, a-kassan, hästkliniken mm...*ryser* Samma sak är det varje månad. Sen står man där med nåt litet korvöre kvar att leva på.

Nä, riktigt så illa är det väl inte, men det är lite så det känns=) (Tänk om man inte behövde betala några räkningar utan fick använda hela lönen bara till roliga saker=D)

Men snart så kanske jag äntligen får min ersättningfrån akassan, har inte hört några livstecken från dem trots att det gått drygt 13 veckor sedan jag anmälde mig, men jag är hoppfull! Snart kommer de till min ansökan längst ner i den stora högen av kuvert de förmodligen har på sitt kontor.


Nu jobbar jag min sista helg på drygt en månad, ska bli skönt att vara ledig på helgerna ett tag framöver. Har ev chans på 6 månaders vik. from. sept, skulle vara perfekt. Hoppas jag får det.


Nä, nu ska jag glo lite på tv, ha det bra ni allihopa=)

Ovido - Quiz & Flashcards