Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Anne-Sofie - 11 juli 2009 18:06

Jag har slutat med shampo! Usch kanske ni tänker, men tvärtom ska det vara riktigt bra för håret. Shampo sliter ju som bekant enormt på håret då det torkar ut det. Använder man rätt typ av balsam som inte innehåller olja eller silikon så räcker det tydligen att bara tvätta med det.

Det fina med den här metoden är att det ofta är de "billigare" märkena som funkar bäst då de inte innehåller de dyra silikonämnena.


Så jag köpte Naturelle med smultrondoft, hoppas det funkar på mitt hår=D

Hittills verkar det bra, håret har blivit lockigt(?) och lite glansigare.


Jag har ev. äntligen fått tag på en lägenhet, så det kanske blir flytt inom kort=) Det verkar även lösa sig med jobb i höst, berättar mer om det när det är lite mer säkert.


Helgen började lugnt och kommer med all säkerhet fortsätta så. Vilket är bra då det i allafall inte går att vara utomhus tack vare all jä**a myggor!:(


Nu ska jag äta mer muffins!

kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards