Alla inlägg under mars 2009

Av Anne-Sofie - 9 mars 2009 19:23

Nu har puma oxå varit hos farbror doktorn och blivit kastrerad, så inga kattungar den här sommaren!


Helgen var lugn. Bestämde mig för att inte göra någonting och gjorde inte det heller (förutom stall då, går ju inte att komma ifrån) Var svårare än jag trott...rentav tråkigt. Så nästa helg ska jag göra roliga saker igen!


Nu ska jag glo lite på tv!


kram på er

Av Anne-Sofie - 6 mars 2009 15:41

Jag är så himla trött och har ont i muskler i ryggen jag inte visste att jag hade ens... Helgen får nog bli mycket mycket lugn med lite ridning/stallarbete och mkt sova. Skriver mer senare, nu måste jag bestämma mig för om jag ska åka ut och rida eller stanna hemma å vila lite och strunta i ridningen för idag...ska ju ändå rida hela helgen=)


kramis

Av Anne-Sofie - 2 mars 2009 20:51

Stackars Putte.... Örat i paket å mår inte något vidare...

Av Anne-Sofie - 1 mars 2009 20:03

Blev smink för nästan 400:- kändes mycket lyxigt=) detta är vad jag köpte å så här blev resultatet! Nu ska jag iväg på bio med Malin, vi ska se "Män som hatar kvinnor" ska bli kul, gillade boken!

Av Anne-Sofie - 1 mars 2009 13:38

Perfekt väder, soligt, vindstilla och ca -5grader. Hästarna är super snälla och precis lagom pigga. Här har vi precis kommit tillbaka efter en timmes skogstur. Det är för de här ridturerna man sliter hela året=D

Ovido - Quiz & Flashcards