Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Anne-Sofie - 19 mars 2009 21:38

Har varit så sjukt trött flera dagar så jag inte ens har orkat slå på datorn. Har däckat i soffan efter jobbet och sedan åkt till stallet. När jag kommit hem har jag stupat i säng direkt.. Men nu tror jag jag börjar bli lite piggare igen. Lovar att skärpa till mig med mitt bloggande=)


Senaste tiden har det inte hänt så mkt, vet att jag ska sluta på mitt jobb 15 april men har inte fått napp på nåt av de jobb jag sökt änsålänge. Men håller tummarna och söker alla jobb jag kan..


Snart är det helg! Då ska jag rida, fixa lite grejjer, kanske tvätta bilen och kanske ta en sväng ner på stan! Har inte varit på stan i dagsljus sen i somras! Är det ett tecken på att man börjar bli gammal?? Ser iaf fram emot lite fönstershopping och en fika=)


Nu ska jag sova!

kramisar

Ovido - Quiz & Flashcards