Alla inlägg den 29 mars 2009

Av Anne-Sofie - 29 mars 2009 20:14

måste bara säga att Nirvana (Kurt Cobain) var mina största idol(er) när jag var liten fjortis så blir lite nostalgisk nu...=)

Av Anne-Sofie - 29 mars 2009 20:04

Måste ju skriva lite om högskoleprovet!

Dagen började tidigt, sov inte länge natten innan, var nog lite nervös(eller hög på ugnsrengöring).

Salen vi satt och skrev i fylldes av säkert 200 personer varav jag säkert var en av de 10 äldsta. Alla var så unga!!

Provet var i fem block med en massa raster och toa pauser. Det började och slutade med matte vilket är mitt sämsta ämne. Det som förmodligen gick bäst var engelsk läsförståelse. Gick nog tom bättre än den svenska. Allt som allt så tror jag tyvärr inte att jag får några lysande poäng, men men...nu e det gjort och jag kan alltid göra om det i höst om jag inte kommer in på nån av de kurser jag sökt.


Nu återstår bara två veckor på jobbet. Har två extrajobb på g så hoppas på napp där. Annars blir det ofrivillig semester på obestämd tid...


Sitter å lyssnar på Nirvanas album Nevermind, hade glömt hur grymt bra de är!!


Kramis på er!

Ovido - Quiz & Flashcards